Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Service Desk Medewerker ICT


Functie

  • Je installeert programma's, updates en patches op de computers en mobiele apparatuur
  • Je biedt interne klanten de gepaste ICT-ondersteuning aan de hand van een intern systeem
  • Daarnaast verleen je ook ondersteuning aan gebruikers en zorgt voor een snelle en klantvriendelijke service
  • Je zorgt dat het ticketingsysteem up-to-date is door middel van administratieve taken correct uit te voeren
  • Je brengt problemen die zich herhalen in kaart zodat je je vakkennis eigenhandig kan verbeteren en de last voor de organisatie op die manier kan verminderen
  • Samen met je collega's van systeem- en applicatiesupport vang je de nodige werkinstructies en trainingen op

Bedrijfsprofiel:

Wat ooit uit de grond werd gestampt in de jaren '30 als klein familiebedrijf is intussen uitgegroeid tot internationale speler van verzorgings- en voedingsproducten voor dieren!

Met hun brede gamma van meer dan 2000 producten zijn dieren over de hele wereld gezond en gelukkig.

Hun drijfveer is simpelweg alles op alles zetten om dieren gezond en actief te houden, in elke levensfase!

Heb jij ook een hart voor dieren? Wil jij deel uitmaken van dit top-bedrijf?

Solliciteer dan vandaag nog!

Jouw profiel

  • Meertalig zijn is hier een must omwille van de internationale omgeving, concreet betekent dit dat je de Nederlandse, Franse en Engelse taal zeer goed beheerst.
  • Initiatief nemen, motiveren, gedrevenheid .. Dit zijn drie begrippen die jou werkmethode omschrijven, daarnaast ben je ook behulpzaam en klantvriendelijk
  • PC-hardware, Microsoft Windows/Office, netwerken, mobiele toestellen ... zijn uiteraard allemaal zaken die jij kent en waarmee je aan de slag kan (kennis vna VMware, Citrix of Active Directory is een pluspunt)
  • Met stress heb jij alvast geen probleem ! Je stelt prioriteiten wanneer meerdere problemen zich tegelijk voortdoen en denkt logisch na om alles stap per stap op te lossen

Een bachelordiploma is hier belangrijk, of je bent gelijkwaardig omwille van ervaring

  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

  • Voltijdse tewerkstelling
  • Mooie verloning naargelang persoonlijke loopbaan
  • Extralegale voordelen
  • Bedrijfswagen (na succesvolle inloopperiode) om je tussen diverse sites te verplaatsen
  • Flexibele werkuren (tussen 8u en 18u, in roterend uurrooster met je collega's)
  • Beurtelings wachtsysteem (tussen 5u30 en 21u)
  • Uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid
  • Doorgroeimogelijkheden

Solliciteren